עסקים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
החלטתם לסגור את העסק? רוצים להוסיף שותף חדש לעסק קיים? לפרק שותפות?
גישור-עסקי2

"תחילה היו פערים מאוד גדולים בין שני הצדדים ……לא חשבנו שנוכל להגיע לידי הסכמה, לשמחתנו – התבדינו….. אשרינו שזכינו לזה, והכל הודות לך" (מ.א.  ו- ש.ב.)

  "היה תענוג לעבוד איתך" (א.ר.)

 "…….. פעולותיך הנמרצות הובילו לסיומו המוצלח של התיק ….., תודתי ותודת מרשתי נתונה לך" (ז.ל.)

מהו גישור עסקי?

גישור עסקי הוא הליך אשר מיועד עוסק בסכסוכים בתחום העסקי. פעמים רבות אנו שומעים על גישור בתחום הזוגי, אך הוא רחב הרבה יותר ויכול לבוא לידי ביטוי גם בתחום העסקי. הגישור נעשה כאשר שני הצדדים אשר מסוכסכים זה עם זה או שלא מצליחים להסכים על דרך משותפת וכשהם רוצים להביא גורם שלישי שיעזור להם לגשר על הפערים שנוצרו. הגישור העסקי בא לתת פתרון בתחום המחלוקות העסקיות והוא יכול להיות יעיל במיוחד בין שני שותפים אשר מעוניינים להיפרד מסיבות שונות. הפרידה בין השותפים יכולה להיות על רקע אי הסכמות באופן ניהול העסק, בעקבות גירושין (כמו שני בני זוג אשר מנהלים יחדיו את העסק) ועוד. הליך הגישור יתבצע גם במקרים בהם יש סכסוך עסקי בין שני עסקים שונים אשר באים במגע אחד עם השני או בין עובד ומעביד.

פרידה טובה בעזרת גישור עסקי

עסקים נפתחים ועסקים נסגרים כאשר השאלה החשובה ביותר היא לא רק האם העסקים נסגרים אלא גם כיצד הם נסגרים. סגירה של עסק או פירוק שותפות יכולה להיות פעולה אשר משאירה מאחוריה צדדים פגועים והיא יכולה להיות פרידה שמתבצעת תחת הסכמה ודרך הבנות. כאשר שותפים אשר פתחו את העסק מתוך כוונות טובות ושיתוף פעולה, לא מצליחים עוד לתקשר זה עם זה או להסכים על אופן הניהול של העסק, כדאי מאד שהם יפנו לגישור עסקי אשר יחבר בין הצדדים או לחלופין ילווה את הפרידה ויהפוך אותה לטובה יותר עבור שניהם. גישור עסקי יכול להקל על הפרידה ולשלוח כל אחד לדרכו לאחר סגירת העסק או לאחר מכירת חלק אחד לידי האחר.

סכסוך בין שני עסקים ניתן לפתרון דרך גישור עסקי

דרך גישור עסקי ניתן לא רק לפתור סכסוך בין שני בעלי עסק אלא גם בין שני עסקים אשר קשורים זה בזה או בין מעסיק לעובד. שני עסקים אשר תלויים זה בזה כמו למשל חנות וספק, יכולים להגיע למצבים של אי הסכמה בניהם לגביי ענייני סחורה או עניינים של תשלום. את המקרים הללו ניתן לפתור דרך הליך הגישור העסקי וכך להימנע מאי נעימויות או סחבת בבתי המשפט.

השאירו תגובה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן