קהילה

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
סכסוכים קהילתיים יכולים להתחיל מוויכוח קטן בין שני שכנים ולהתלקח במהירות לריב גדול בין כל תושבי השכונה. באמצעות הליך גישור ניתן להביא את הסכסוך לקיצו ולעשות זאת ברוח טובה.
תמונת רקע

מעורבים בסכסוך קהילתי אשר פוגע באיכות חייכם? רוצים לסיים את הסכסוך מבלי להגיע לבית המשפט? פנייה למגשר המתמחה בסכסוכים קהילתיים תסייע לכם להגיע להסכם ולשים קץ לסכסוך על כל תופעות הלוואי שהוא טומן בחובו.
כל אחד מאתנו עלול למצוא את עצמו מעורב באחד מאותם סכסוכים קהילתיים, זה יכול להתחיל בוויכוח קטן וחסר משמעות עם שכן בבניין על הרעש שהילדים שלו עושים בצהריים ולהתפתח לכדי סכסוך גדול ומשמעותי בו מעורבים כל דיירי הבניין.
בכדי שאותו הסכסוך לא יסב נזק משמעותי לאיכות החיים שלכם, קיימת חשיבות גבוהה לפתור אותו באווירה נינוחה וברוח טובה.
מציאת הפתרון אשר יביא לסיומם של סכסוכים קהילתיים, לא תמיד תהיה פשוטה – במקרים רבים מדובר בסכסוכים אשר בדרך כלל מספר המעורבים בהם יהיה לא קטן, כמו גם האנשים המעורבים בו, באים מעולמות שונים ובעלי תפיסות שונות וכחלק מכך, הליך ההגעה להסכם אשר יביא לסיום הסכסוך עלול להיות מורכב.
מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות להיעזר בשירותיו של מגשר מקצועי ומנוסה, אשר ידע כיצד לשים קץ לאותו סכסוך ולאפשר לכל המעורבים בו להגיע להסכם אשר יאפשר להם לחזור לשגרת חייהם.

במידה וגם אתם מצאתם את עצמכם מעורבים באחד מאותם סכסוכים קהילתיים ואתם מעוניינים לפתור אותם בצורה נינוחה ושקטה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם מרכז הגישור של דרורה גבע.
לצדה של דרורה שהינה מגשרת מוסמכת בעלת ניסיון רב, עומד צוות מקצועי ומנוסה אשר כולל מגשרים המגיעים מהתחומים הפיננסיים והטיפוליים וכולל בתוכו גם משפטנים מנוסים. הפגישות נערכות באווירה נעימה, תוך שמירה על דיסקרטיות.

סכסוכים בכלל וסכסוכים קהילתיים בפרט מהווים את נחלתם של אנשים רבים, חלק גדול מהם מוצא את עצמו מעורב בסכסוכים כאלו בעל כורחו.
בכדי שאותם הסכסוכים לא יתפתחו ויגיעו עד למפתן בית המשפט ומשם הדרך ליציאה מהסכסוך יכולה להתארך, קיימת חשיבות גבוהה לנסות ולסיים את הסכסוך באמצעות הליך גישור.
מעבר לעובדה שהליך גישור יחסוך מהמעורבים בסכסוך, זמן, כסף ולפעמים גם מפח נפש גדול – הם יהיו אלו אשר יקבעו בסופו של דבר איך הסכסוך יסתיים, בניגוד למקרה בו הסכסוך יגיע לבית משפט ואז פתרון הסכסוך יושם בידיים של עורכי דין ושופטים.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם מרכז הגישור של דרור גבע וצוות המרכז ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם.

השאירו תגובה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן